Image alt text.Nákupný košík
Celková cena: 0.00€ Zobraziť košík

Prohormóny, tipy, triky...

Ako už viete, prohormóny dnes patria medzi najlepšie doplnky výživy pre kulturistiku. Ale aké je ich presné použitie, aby ste zaznamenali svalové zisky? Musíte byť chytrí a mali by ste používať viacero prohormónov počas roka. Pre zefektívnenie je dôležité mať prestávky medzi jednotlivými cyklami, ktoré sú vyplnené produktmi z kategórie PCT. Telo sa tak rýchlejšie dostane na svoje prirodzené hodnoty, udržíte nadobudnutú svalovú hmotu a môžete tak začať s ďalším cyklom. Toto je miesto, kde je potrebné celý proces podrobne plánovať. Nevyhnutnosťou je dokonalá stravadostatočne tvrdý tréning.

Ak chcete začať s prohormónmi, prvým krokom je úprava stravy. Ak je vašim cieľom nárast svalovej hmotypokles hladiny tuku úplne prvá vec, ktorú urobte, je zvýšenie príjmu bielkovín. Konzumujete viac mäsa, tvarohu, vajec a pite viac mlieka. Prohormóny zvyšujú syntézu proteínov. Znamená to, že väčšia časť proteínov je použitá na budovanie svalov. Okrem toho bielkoviny zvyšujú váš metabolizmus, takže ak je vašim cieľom strata tuku, bielkoviny sú skvelým pomocníkom. Pokiaľ chcete svoje svaly vyrysovať, nemala by byť hladina sacharidov veľmi vysoká. To však môže spôsobiť problémynedostatkom energie v posilňovni. Niektorí ľudia tak jedia sacharidov viac ako je potrebné a ich proces chudnutia stojí na mŕtvom bode. Prohormóny pomáhajú tým, že slúžia ako energetická podpora vo vašej posilňovni. Môžete si tak znížiť množstvo sacharidov a aj tak budete cítiť veľa energiedisponovať veľkou silou. Keď ste pred koncom cyklu, odporúčame sacharidy mierne zvýšiť, aby sa vykryl tento deficit a vám sa trénovalo stále komfortne. Po ukončení prohormónového cyklu je tiež dobré znížiť množstvo prijatých proteínov, pretože aj syntéza bielkovín sa vracia na svoju pôvodnú úroveň. Bolo by to jednoducho plytvanie bielkovinami. 

V tréningu je dobré tiež plánovať dopredu. Počas cyklov môžete pridávať v objeme tréningu. Pokojne trénujte 5 sérií po 12 opakovaní. Pred koncom cyklu však množstvo práce v posilňovni znižujte. Postačia vám 4 série o 6 - 8 opakovaní. Nemusíte sa obávať, stále svalom dodáte dostatočný impulz na to, aby rástli

V závislosti od konkrétneho prohormónu jednotlivé cykly trvajú od 4 do 6 týždňov. Kedy môžete začať ďalší cyklus? Odpoveď znie, že prestávka by mala trvať rovnako dlho ako trval cyklus (4 týždňový cyklus = 4 týždňová prestávka). Táto doba umožňuje, aby sa hladiny hormónov vrátili na pôvodnú úroveň. Vynikajúcim pomocníkom je aplikácia produktu z kategórie PCT. S týmito malými úpravami získate z prohormónov maximum. Je jedno, či je vašim cieľom redukcia tuku alebo nárast valovej hmoty.